Es mostren els últims 5 articles publicats, pitja a la barra lateral per veure les publicacions segons la categoria.

30 de setembre 2008

Informació sobre l'AMPA

QUI SOM?

Som una entitat sense ànim de lucre, formada per pares i mares dels alumnes del CEIP Teresa Bergadà d’Alguaire, amb l’objectiu principal de donar suport en tot allò que fa referència a l’educació dels nostres fills i filles, promoure la participació i la representació dels pares en els òrgans de govern del Centre i col·laborar amb el professorat en les activitats educatives que s’organitzin.

QUINS SERVEIS OFERIM?

  1. Servei de Menjador
    Aquest servei possibilita a tots aquells alumnes que ho sol·licitin, menjar a l’escola i estar atesos amb monitores, des de les 12’00 fins les 15’00. El menjador funciona de setembre a juny. El menjar és elaborat per una empresa de càtering.
    Es pot sol·licitar per a tot el curs però també s’atenen peticions puntuals o periòdiques, prèvia comunicació a la monitora encarregada.
  2. Activitats extraescolars
  3. Organitzem tot un seguit d’activitats, com a complement de la formació que reben els nostres infants. Aquestes són: anglès, i multiesports. Les activitats es programen cada any. Durant el mes de juny i setembre informem de les activitats proposades i en formalitzem les inscripcions.
  4. Servei d’Acollida de 8 a 9 del matí i de 5 a 6 de la tarda
    Aquest servei possibilita que els pares i mares puguin dur als infants a l’escola abans de les 9 del matí (de 8 a 8’55) i alhora els puguin recollir una hora més tard (a les 6). Són atesos per les nostres monitores de menjador.
  5. Llibres
    Oferim la possibilitat d’adquirir els llibres de text i el material escolar a través de l’associació, amb l’avantatge de disposar-ne des de l’inici de curs, evitant les cues i viatges a les llibreries.
    Aquest servei es sol·licita a final de curs.

  6. Col·laboració en activitats escolars i municipals
    L’AMPA col·labora en les activitats lúdico-festives que organitza l’escola i alhora forma part del Consell Municipal junt amb la resta d’associacions del poble per tal de col·laborar en allò que s’organitza i promou des del nostre ajuntament.

COM ENS ORGANITZEM?

La totalitat dels membres de l’Associació forma l’Assemblea General que es reuneix, de forma ordinària, un cop l’any, per aprovar la gestió de comptes i el pressupost i escollir els membres de la Junta Directiva, a part de rebre les informacions pertinents i discutir els assumptes puntuals que puguin sorgir.
La Junta Directiva és l’òrgan executiu de l’Assemblea i està formada per 12 membres: Presidència, Vice-presidència, Secretaria, Tresoreria i 8 vocals. Els càrrecs són elegits entre els membres de l’associació, s’exerceix durant un període de tres anys i cada any es renoven quatre membres de la junta .

  • Presidència: Vicenç Arbonés
  • Vice-presidència: Roser Barta
  • Secretaria: Angelina Miró
  • Tresoreria: Sonia Moreno
  • Tresoreria: Joan Arjó
  • Vocals: Ricard Costoya - Acollida i Sociabilització de llibres
  • Vocals: Ramon Farré - Activitats
  • Vocals: Alicia Llovet - Activitats i Festes
  • Vocals: Anna Moix - Festes
  • Vocals: Mar Parisé - Festes i Blog
  • Vocals: Trini - Menjador
  • Vocals: Pilar - Menjador

COM ESDEVENIR MEMBRE DE L’ASSOCIACIÓ?

Podeu ser socis de l’AMPA tots els pares i mares que ho desitgeu en el moment d’inscriure al vostre fill/a a l’escola.
L’import de la quota és de 20 € per família i curs escolar.